Back to site
Since 2004, our University project has become the Internet's most widespread web hosting directory. Here we like to talk a lot about web development, networking and server security. It is, after all, our expertise. To make things better we've launched this science section with the free access to educational resources and important scientific material translated to different languages.

Відрахування та індукційні

Дедуктивні та індуктивні Мислення

У логіці, ми часто посилаємося на дві основні методи міркування, дедуктивний і індуктивний підходи.

Дедуктивні міркування робіт від більш загальних до більш конкретних. Іноді це неофіційно називається «зверху-вниз". Ми могли б почати з придумувати теорії про нашої теми, що представляє інтерес. Потім ми вузькі, що вниз, у більш конкретної гіпотези, які ми можемо перевірити. Ми звузити ще більше, коли ми збираємо зауваження адресу гіпотез. У кінцевому підсумку це приводить нас, щоб мати можливість перевірки гіпотез з конкретними даними - підтвердження (чи ні) наших оригінальних теорій.

Індуктивні міркування і з іншого боку, переходячи від конкретних спостережень до більш широких узагальнень і теорій. Неформально, ми іноді називаємо це «знизу вгору» (зверніть увагу, що це "знизу вверх", а не "знизу з до", який такі речі бармен каже клієнтам, коли він намагався закрити на ніч!). В індуктивних міркувань, ми почнемо з конкретними зауваженнями і заходи, починають виявляти закономірності та закономірності, сформулювати деякі попередні гіпотези, які ми можемо вивчити, і, нарешті, в кінцевому підсумку розробки деяких загальних висновків чи теорій.

Ці два методи міркування мають дуже різні «відчувати» до них, коли ви проведення досліджень. Індуктивні міркування, за самою своєю природою, є більш відкритим і розвідувальних, особливо на початку. Дедуктивні міркування більш вузький характер і пов'язана з тестування або підтвердження гіпотез. Хоча конкретного дослідження може виглядати, як ніби це чисто дедуктивні (наприклад, експеримент, щоб перевірити припустили ефекти деяких лікування на деякий результат), більшість соціальних досліджень включає як індуктивний і дедуктивний процеси міркування на деякий час у проекті. Насправді, це не займе семи п'ядей у чолі, щоб побачити, що ми могли зібрати два графіки вище, в одній кругової, які постійно циклів від теорії до спостереження і тому знову до теорії. Навіть у самих обмежених експерименту, дослідники можуть спостерігати закономірності у даних, які приводять їх до розробки нових теорій.

Published (Last edited): 14-08-2011 , source: http://www.socialresearchmethods.net/kb/dedind.php