Back to site
Since 2004, our University project has become the Internet's most widespread web hosting directory. Here we like to talk a lot about web development, networking and server security. It is, after all, our expertise. To make things better we've launched this science section with the free access to educational resources and important scientific material translated to different languages.

Теориска хемија само-водени вовед за студенти.

Source: http://simons.hec.utah.edu/TheoryPage/index.html

Дозволете ми да им ги донесе на вашето внимание неколку нови извори на информации за теорија и за негативни молекуларна јони.
Прво, јас сум често праша што значи тоа да се направи теоретски хемија. Тука е PowerPoint презентација јас го користам за да се објасни на полето на другите. И, тука е и линк на кој можете да го симнете бесплатно е. pdf верзија на второто издание на Вовед во теориска хемија

1.I снимен 12 предавања покриваат електронска структура теорија дека може да се гледа како MP4 стриминг видео клипови. Овие предавања вкупно околу 12 часа на материјал.

2. Имам онлајн извор за материјал за молекуларна анјони. Јас, исто така имаат веб-страница на која може да видите предавања од страна на многу од водечките научници што ја проучуваат анјони кои учествуваа во работилница за молекуларна анјони во јуни, 2007 година.

3. Јас имам еден веб сајт на која може да видите предавања од мене, Кен Јордан, Мартин шеф-Гордон, Џон Тали, Рик Хелер, Тамар Seideman, Џим кукла, Емили Картер, Џоан Шеј, и Том Cheatham опфаќа многу аспекти на теоретското хемија. Овие предавања беа презентирани во колеџот PRF финансиран летна школа на теорија во 2005 година.

4. Имаме започна биенале серија на Telluride училишта на теориска хемија почетокот со еден се одржа во 2009 година во Telluride, Колорадо и администрирани од страна на Telluride наука Истражувачкиот центар. Оди на било кој од Потенцијалните опасни ситуации линкови да се здобијат со информации, или да се применуваат.

Кои се обем и цел на овој веб сајт?

Овој веб сајт е наменет да обезбеди колеџ науката специјалност со краток вовед во областа на теориска хемија, и двете во еден историски контекст и како се практикува денес. Исто така е дизајнирана да понуди практикување хемичари и други научници перспектива за тоа како ова поле може да влијаат на своите.

Затоа што теоретски хемија лежи во интерфејси меѓу хемија, физика, математика, и пресметковни науката, и поради тоа што во голема мера е под влијание на експлозивен раст во компјутерската технологија, тоа е возбудлив и постојано-повеќе-важна област на модерната хемија едукација и истражување . Многу е веројатно да има големи влијанија во текот на следните десет до дваесет години во рамките на дисциплини на материјали хемија и биолошки хемија која во моментов се две од "најжешките" истражувачки области во хемиската наука.

Основните цели на овој работа се да даде преглед на улогите таа теорија игра во рамките на хемијата образованието и истражувањето, да се илустрира на широко влијание таа теорија има во рамките на науката за хемија, да се воведе читателот на денешна компоненти на теориска хемија , и да се понудат насоки за студентите кои може да бидат заинтересирани за кариера во извршуваат во хемија.

На ниво на презентација се користи тука се движи од она што мотивирани ученици од средните училишта може да се следи преку соодветни на хемија член на факултет кои се активни во истражување. Како таква, таа не е предвидено дека средно училиште и влегувањето на ниво на колеџ студентите да ги следат голем број на детали. Сепак, верувам дека сите читатели можат да се здобијат точна перспектива на тоа што теоретски хемија е преку читање на ова дело и поврзување на многу од нејзините веб линкови, дури и ако нивото на презентација е надвор разбирање некои читатели. Тоа е мојата надеж дека, од кои зборуваат на истражување на ниво кога соодветни и неопходни, иако помалку познавања читателот може да имаат тешко време по детали, таа или тој ќе биде во можност да го цениме спектар на применливоста на кој модерната теорија е способен и ќе види дека Основи на ова поле сé уште под активен развој.

Оваа работа не е дизајнирана да понуди доволно детали за темите да го прават тоа прифатливо текст книга за стекнување на работно познавање на овие теми. Наместо тоа, тој е дизајниран да дава на читателот перспектива на она што теоријата е и како таа придонесува за хемиската науката и образованието. Поради овие причини, во текот на текст, референци се предвидени да се овозможи на читателот да се здобијат со подлабоко познавање на бројни теми, овие референци вклучуваат широко се користи ниво на постдипломски учебници (вклучувајќи линк кои нудат целосен пристап до текст на авторот на оваа тема), како и како литература статии и World Wide Web контакт информации за многу вежбање теоретски хемичари а некои од нив се предвидени значително помош за мене во овој напор. Многу од веб страници обезбеди прекрасни информации, од кои студентите ќе можат да добијат дополнителни детали, како и линкови до дополнителни возбудлива хемија материјал.

Во прилог на многу веб страници, имам вклучени фотографии на бројни теоретски хемичари кои имаат играно пионерски улоги во раните денови како и на моментално активниот научници чие истражување продолжува да напредува на полето. Притоа, јас требаше да се направат донекаде произволна одлуки за кого да се спомене и едноставно да го ограничи износот на материјал за да се претстави. Често, овие одлуки се диктирани од чии фотографии можев да најдам како што барав на интернет, и, се разбира, тие ги одразуваат ограничен експертиза на авторот и подрачја на интерес. Ако сум навреден некој со тоа што не ги вклучувајќи ги, јас предлагам тие ми испрати фотографија, а јас ќе ги разгледа вклучувајќи го тоа како јас обновете го овој сајт. Тоа е мојата надеж дека врските и фотографии Нудам тука ќе им помогне на младите читатели се види на човековите страна на спроведувањето на научните истражувања во овој прекрасен дисциплина.

Конечно, затоа што мислам дека многу студентски читателите ќе се идентификуваат со некои од чувства имав а во средно училиште и колеџ, кој ме предизвика да се заљуби во оваа област на научна студија, ќе дискутирам за кратко во тоа како решив да се извршуваат на оваа линија на работа на искуства кои ми ги повлече во оваа линија на работа. Сега ајде да се движат за да испита она што теоретски хемија е и како таа станува се повеќе и повеќе важен дел од хемиската науката.

Колеџ курсеви обично не ги вклучува сите класа наречена теориска хемија
Значи, зошто е тоа важно?

Во рамките на традиционалната додипломски наставна програма, студентите се земе часови и лаборатории во воведната, органски, аналитички, неоргански, физички, и био-хемија.Ретко се еден студент се класа која се нарекува теориска хемија, па затоа е малку чудно што многу почетокот дипломирани студенти, па дури и голем дел од практикувањето на д-р ниво хемичари не знам многу за овој областа на хемијата. Една од основните цели на овој веб-проект е да се покаже она што теоријата е, да се илустрира дека тоа е навистина интегрирани во суштински начин во текот на конвенционалните додипломски хемиската науката наставна програма, и да се истакне својата огромна влијание врз основа на сите области на молекуларна наука.

На пример, разбирање фотосинтезата, дизајнирање на нови лекови, љубопитство озонската обвивкапротеини виткањене-линеарни оптички својства, енергичен материјали (мојот колега, проф Чак Вајт, изведува експерименти и некои теоретски моделирање на експлозивни и гориво молекули), дизајнирање на нови ласери, и контролирање на својствата на полимерите сите се потпираат на теориска хемија. Студентите кои копнеат за да откриеме што се случува внатре во материјали и молекули и кои сакаат да продолжи невообичаено различни научна дисциплина сериозно треба да размислува на полето на теоретската хемија.

На веб-страница на мојот сопствен универзитетот Хенри Eyring Центарот за теориска хемија обезбедува дополнителни информации за заинтересираните студенти. Уште една добра веб врската се одржува од страна на теориска хемија поделба на физичка хемија Поделбата на Американското хемиско здружение. Студентите заинтересирани за истражување на програмата за постдипломски Јута да го направите преку веб.

Конечно, ако, по гледањето преку овие веб страници и истражување на своите врски, да одлучите дека ви треба повеќе основното вовед во оваа тема, можам да ви нудат линк до друг текст што сум го неодамна развиена.

Published (Last edited): 12-03-2012 , source: http://simons.hec.utah.edu/TheoryPage/index.html